Сабақ тақырыбы:
Суда жүзіп үйренемін.
Білімділік:
Оқушыларға
сабақ барысында іс-әрекет атауларын меңгерту негізінде шағын
мәтіндердегі
негізгі ақпаратты түсіне білуге үйрету.
Дамытушылық:
Шағын
мәтіндердегі негізгі ойды таба білуге үйрету арқылы тілдік коммуникация құруға
дағдыландыру
Тәрбиелік:
Тілдік
қарым-қатынас барысында әдепті сөйлеуге тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқу
бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері
Жетістік критерийлері
Оқушының
төменгі жетістігі (ОТЖ): қарапайым үлгідегі қысқа диалогтік сөйлемдер
құрай
алады.
Оқушының
орташа жетістігі (ООЖ): Қысқа мәтіндерді оқығанда, негізгі ақпаратты таба
алады,
оларды тілдесім барысында қолдана алады.
Оқушының
жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып
көлемінде
қазақша сөйлесе алады, этикеттік сөз оралымдарын қолданады.
Жаңа сөздер:
Су,
жылы, суық, бала
Сабақта қолданылатын
Интерактивті
тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар.
материалдар:
Оқыту әдістері:
Түсіндіру,
сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ойлан, тап!» стратегиясы, «Атаулар
туралы
үш сұрақ» тәсілі, «Дұрыс жауабын айт» дидактикалық ойыны, «Баспалдақ» үлгісі,
топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:
Әдістемелік
құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім
мен оқушының іс-әрекеті: Тапсырма
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Оқушыларға
Мұғалім
оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, өлең
Оқушылар
шаттық шеңберіне тұрып,
психологиялық
жолдарын
оқиды:
мұғаліммен
бірге қайталайды. Өлең
ахуал туғызу
Бәрі
жақсы баланың,
сөздеріне
қатысты бір-біріне жақсы
Тілін
алған ананың.
тілектер
айтады. Қайырлы күн, дос-
Бәрі
жақсы баланың,
тым!
Әр күнін сәттілікке толсын!
«Беске»
оқыған сабағын.
Бүгінгі
алған бағаң, кілең бестік
Мұғалім
оқушыларға өлең жолдарын қайталатады.
болсын!
Өткен сабақты
Үй
тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды,
Үй
тапсырмасын айтады, тақырып
тексеру
түзетеді,
бағалайды.
бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Көкжиек-Горизонт
І. Қызығушылықты Мұғалім «Ойлан, тап!»
стратегиясы бойынша алдын-ала
Тірек
сөздермен байланысты өз ой-
ояту
тірек
сөздерді ( су, адам, бала, бассейн) тақтаға жазып
ларын
айтады.
қояды.
Оқушылар тірек сөздермен байланысты өз ойларын
айтады,
ассоциация құрады.
20
1-тақырып.
Өзім туралы
Тапсырма
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
ІІ. Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім
Интерактивті тақтадан
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
тақырыпқа
қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- сөздерді тыңдайды, қайталайды.
масын
айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Ә)
«Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға Айтылым. Сөздерді дұрыс
айтуға
машықтандырады,
бірнеше рет қайталатады.
жаттығады,
қайталайды.
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді
мәтінді
оқытады, қайталатады.
оқиды,
сұраққа жауап береді.
3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А)
Айтылым.
Айтылым. Суреттің орнына қажетті
Оқулықтағы
1-тапсырманы орындатады.
сөзді
қойып айтады.
Ә)
Айтылым. Оқулықтағы 2 -тапсырма
Айтылым. Берілген сұрақтарға
ны
орындатады.
жауап
береді.
4. Мәнерлеп оқу. «Жаттайық!» айдарымен
берілген
Тыңдалым. Айтылым.
өлеңді
мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады,
Тыңдайды,
мәнерлеп оқуға
мәнерлеп
оқуға машықтандырады.
машықтанады,
жаттайды.
5. Сергіту сәті. Мұғалім күнделікті
сергіту жаттығуын
Сергіту
жаттығуын жасайды.
жасатады.
ІІІ. Ой толғаныс
«Атаулар
туралы үш сұрақ» тәсілі бойынша тақтаға жүзу,
Әр
оқушы бір сөзден таңдап алады,
үйрену,су
сөздері жазылған карточка таратады. Сөздерді
сұрақтарға
ауызша жауап береді.
пайдалану
негізінде мынадай сұрақтарға ауызша жауап
Мысалы,
Жүзу сөзін бассейнге
берулерін
сұрайды.
барғанда
пайдаландым. Жақсы пай-
1.
Бұл сөзді қайда пайдаландыңдар?
даландым.
Жиі қолданамын.
2.
Күнделікті өмірде қалай пайдаландыңдар?
3.
Осы сабақтан кейін бұл сөз қандай қолданыста болады
деп
ойлайсыңдар?
IV. Бекіту
Жаңа
тақырыпты бекіту үшін «Дұрыс жауабын айт» ойынын Ойынның шарты бойынша мұғалім
(3-тапсырма)
ұйымдастырады. Оқушыларға суретті көрсетіп, көрсеткен суреттердің дұрыс атын
оның
атын қате айтады.
атау
керек.
Ә)
«Есте сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді оқиды,
Сөйлемдерді
оқиды, талдайды.
талдатады.
V.
Бағалау
Формативті
бағалау. Баспалдақтың суреті салынған парақ «Баспалдақ» үлгісі бойынша өзін
таратады.
Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша
бағалайды.
қорытынды
бағаны өзі қояды.
VI. Үйге
тапсырма
Жазу
дәптерінен тапсырма беріледі.
VII.
Рефлексия
Мұғалім
смайликтер таратып береді.
Оқушылар
сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.